Оцінка офісного обладнання та інвентарю
Консалтингова компанія «Київський Ріелтор.» серед іншого спеціалізується на оцінці рухомого майна, зокрема оцінка офісного обладнання та інвентарю в Києві.
Необхідність проведення такої оцінки, як правило, обумовлена необхідністю планової переоцінки основних засобів на балансі компанії або при проведенні позапланової інвентаризації майна підприємства при здійсненні аудиторських перевірок. Також є інші причини для проведення оцінки офісного обладнання в Києві, такі як перепродаж майна, застава майна, постановка та зняття з балансу та ін. При оцінці офісного обладнання застосовується алгоритм методу зіставлення продажів в рамках порівняльного підходу, а при оцінці малоцінного інвентарю у великій кількості, застосовується метод індексації в рамках витратного підходу. Дохідний підхід застосовується вкрай рідко, лише в тому випадку, коли оцінюване майно створює додаткову вартість компанії з точки зору прибутковості бізнесу і за рахунок синергії комплексного використання майна у виробничому процесі.
Офісного обладнання відносяться насамперед оргтехніка – комп'ютери, монітори, ксерокси, принтери і т. д., офісні меблі (столи, стільці, крісла, шафи), а також засоби зв'язку – телефони, факси і т. д. Малоцінний інвентар як правило дуже численний, і по позиціях, і за кількістю одиниць в кожній позиції, тому застосування порівняльного підходу для нього недоцільно. Для оцінки офісного обладнання та інвентарю в Києві Вам необхідно надати наступні документи:
- Балансова довідка із зазначенням найменування, марки (моделі), інвентарного номера, року випуску, року постановки на баланс і первісною вартістю, амортизацією, залишковою вартістю.
- Акт наявності та технічного стану об'єкта оцінки.
- Фотоматеріали.
- Накладні про придбання обладнання та інвентарю (при наявності таких).
Отримати більш детальну консультацію або здійснити замовлення оцінки Ви зможете пробратившись до нашого оцінювачу за тел. +38 067 402 06 45 чи до нас в офіс.